Marika

Saját fotó
Kazincbarcika, B.A.Z-megye, Hungary
Munkahelyemen,Triumph női fehérneműt készítettem,jelenleg már nyugdíjas vagyok és teljes bedobással élhetek a családomnak és a hobbimnak.:)Általában jó kedélyű hölgy vagyok, szeretem a munkámat, azonkívül 2003-as évtől, hobbiból Patchwork-folt varrással is foglalkozom.Munkáim megtekinthető a picasaweb nyilvános albumban az adatlapomon.Folt varrok, kirándulok, fényképezek és az unokáimmal foglalkozom.A Magyar Foltvarró CÉH-nek és a Kazincbarcikai Folt-Hátán Folt Klubnak is a tagja vagyok.Szeretem az elképzeléseimet is a lehetőség szerint megvalósítani.

Translate

2016. február 29., hétfő

Patchwork a konyhában c.kiállításra készültem.

Már rég szerettem volna a konyhámat új ruhába öltöztetni.Szeretem a virágokat,ezért tulipános mintát terveztem a garnitúrámra.Most ez valóra vált mivel a kiállításra készült munkáim ha hazakerülnek a konyhám dísze fog lenni.Innen már csak újítgatni kell majd,hogy ne legyen egyhangú sokáig.Jöhet azután a többi évszak és eltelik az év.A dekorációt csak cserélni kell. :)












































http://www.opont.hu/album/302

https://www.facebook.com/maria.szucs.37/media_set?set=a.1100908496628715.1073742136.100001287248819&type=3&pnref=story

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése