Marika

Saját fotó
Kazincbarcika, B.A.Z-megye, Hungary
Munkahelyemen,Triumph női fehérneműt készítettem,jelenleg már nyugdíjas vagyok és teljes bedobással élhetek a családomnak és a hobbimnak.:)Általában jó kedélyű hölgy vagyok, szeretem a munkámat, azonkívül 2003-as évtől, hobbiból Patchwork-folt varrással is foglalkozom.Munkáim megtekinthető a picasaweb nyilvános albumban az adatlapomon.Folt varrok, kirándulok, fényképezek és az unokáimmal foglalkozom.A Magyar Foltvarró CÉH-nek és a Kazincbarcikai Folt-Hátán Folt Klubnak is a tagja vagyok.Szeretem az elképzeléseimet is a lehetőség szerint megvalósítani.

Translate

2015. május 15., péntek

Tulipános táska ajándékba. :)

A sógornőmnek varrtam ajándékba ezt a farmerból készült tulipános válltáskát.
Már rég meg akartam varrni,de csak mostanság lett időm rá.
Magam részére is félig elkészült az ugyan ilyen táska,mivel tettszik nekem ez az összeállítás.
Remélem örülni fog neki,mivel ma fogja megkapni az ajándékot.
A vállpántot kettéhajtottam és mindkét oldalán keskenyen végigvarrtam,majd műanyag
szilikon csövet dogtam bele a varrat végéig.Így nem lesz széles a vállon hordás közben.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése