Marika

Saját fotó
Kazincbarcika, B.A.Z-megye, Hungary
Munkahelyemen,Triumph női fehérneműt készítettem,jelenleg már nyugdíjas vagyok és teljes bedobással élhetek a családomnak és a hobbimnak.:)Általában jó kedélyű hölgy vagyok, szeretem a munkámat, azonkívül 2003-as évtől, hobbiból Patchwork-folt varrással is foglalkozom.Munkáim megtekinthető a picasaweb nyilvános albumban az adatlapomon.Folt varrok, kirándulok, fényképezek és az unokáimmal foglalkozom.A Magyar Foltvarró CÉH-nek és a Kazincbarcikai Folt-Hátán Folt Klubnak is a tagja vagyok.Szeretem az elképzeléseimet is a lehetőség szerint megvalósítani.

Translate

2014. augusztus 27., szerda

Kutyus neszeszer

A Kazincbarcikai Kolorcity fesztiválra készítettem ezt a kis neszit.
Mivel ezt a neszit az interneten találtam és meg tettszett nekem.
Elkészítettem a magam kis szabásmintáját hogy megtudjam varrni.
Az én verzióm ilyen lett.Meg mutatom a bűnös neszit ami elcsábított engem.
Ez a kis foltos fülű csábított el.

                                           Ez a két fajta színű kutyus neszi már az én művem.
                                                       
                                            Ha valakinek meg tettszik a mintámat fel teszem ide.



2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos kutyus.Te is az vagy amiért közzé tetted a mintát,aki szeretné el tudja készíteni ! :-) Inci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a hozzászólásod a blogomhoz és hogy tettszett a munkám és a szabás mintája.A fülön lévő díszítő láncöltés és az orr környékén lévő láncöltést a neszi összeállítása előtt is meg lehet csinálni.A képen lévő varrásokat én utólag varrtam meg mert egy szabadtéri program keretében ott lehetett ezeket elkészíteni és haza vihették a befejezett neszit.

      Törlés