Marika

Saját fotó
Kazincbarcika, B.A.Z-megye, Hungary
Munkahelyemen,Triumph női fehérneműt készítettem,jelenleg már nyugdíjas vagyok és teljes bedobással élhetek a családomnak és a hobbimnak.:)Általában jó kedélyű hölgy vagyok, szeretem a munkámat, azonkívül 2003-as évtől, hobbiból Patchwork-folt varrással is foglalkozom.Munkáim megtekinthető a picasaweb nyilvános albumban az adatlapomon.Folt varrok, kirándulok, fényképezek és az unokáimmal foglalkozom.A Magyar Foltvarró CÉH-nek és a Kazincbarcikai Folt-Hátán Folt Klubnak is a tagja vagyok.Szeretem az elképzeléseimet is a lehetőség szerint megvalósítani.

Translate

2013. december 8., vasárnap

Ólomüveg munka álmom valóra válása! :)

                                  
    Jézus és Mária szatén ólomüvegre álmodva!                                  

                             


Szörföztem az interneten és megláttam ezt a két db. kézzel festett ólomüveg munkát és akkor eldöntöttem hogy megvarrom.



Lementettem a gépemre,majd ki nyomtattam és el kezdtem megrajzolni az alap munka fő vonalait,ami ki hangsúlyozza majd a kész munkát.Ki nyomtattam és ki nagyítattam a megfelelő méretre.A kis méretű papíron ki színeztem a mintákat.









Mikor minden a helyére került A megrajzolt mintákat rárajzoltam vászon anyagra,majd a kiválasztott színes szaténokat előkészítettem a szabásokhoz.A minta részleteit kétoldalas ragasztós vetexre másoltam, kinyírtam,majd rávasaltam a megrajzolt vásznon a megfelelő helyekre.





Elkezdtem rávarrni a ferde pánt kontúrt.A főbb részét vasalt ferde pánttal készítettem,de a munka finomabb részeinél pl.a ruhák hajtásait vékony hajlékony fekete szalaggal oldottam meg.A munkákat gépi tűzéssel tűztem le,tűző talppal a kontúr íveket követve.Egy kissé nehéz volt,de meg érte.Kézzel nehéz lett volna tűzni, mivel igen vastag volt a réteg.A vetexel együtt öt réteg.A lényeg hogy elkészült és gyönyörködhetünk a végeredményben.























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése